”Repetitions-Gig” på Marieberg

15 Jun

Hallå Där !

Pelle här. Basist, sångare och fyllekajja från Ringo. Eftersom det inte är någon diktatur i bandet så är det demokratiskt och bra om alla får skriva lite :P På förslag från Lorkan !

På grund av upptagen status så har vi inte hunnit skrivit om fredagens spelning än. Fredagen den 12/6 så spelade vi iallafall ute på Marieberg, något som var tänkt att vara en plats för skolavslutningen men det var inte så mycket folk där. Kanske också på grund av att vi själva hade valt att spela ganska tidigt=) ,21.00…
Vi äntrade scenen iaf och ”linecheckade” ljudet lite lagom slappt och drog sedan igång och körde igenom våran repertoar på för kvällen, 6 låtar =)

Giget gick bra, och att bedöma på rubriken så var det mer ett repetitions-gig. Men vi hade kul och det är huvudsaken:P Vi vill också passa på att tacka alla inblandade i det hela, och för det goda kaffet. Och tack alla ni som stod och kollade på oss !! Avslutar med ett litet halvkänt citat

”Mitt liv är en evig väntan på studiotid och festival.. AAAAAAAAAAAHHH”
(Och snart är det festival)
Hade gott ! / Ringo

3 svar to “”Repetitions-Gig” på Marieberg”

  1. Balten 16 juni 2009 den 0:01 #

    …och jag är så liten som en fisk i en ocean AAAAAAAHHH…

  2. J-Bat 15 juni 2009 den 22:42 #

    Haha, ja det var lite tidigt kanske=) Hade ni glömt vilken tid man gick ut på kvällen när man slutade skolan? ;)

    • Pelle Grön 18 juni 2009 den 12:39 #

      jag hade faktiskt glömt det, jag för mig att vi började typ klockan 4 på eftermiddagen, bara för att ”peaka” vid 9-tiden:P Men ack vad fel jag hade, eller så har allt förändrats bara

Lämna en kommentar